En ny blogg...om ekologi...och barn...och livet...

Idag startar jag en blogg, efter att ha skrivit flera olika bloggar, en del krönikor samt några artiklar för olika webbsidor, så tycker jag det är dags att presentera en ny blogg...en blogg om ekologi...barn....och livet... Inte nödvändigtvis i den ordningen!

Jag heter Charlotte och är 27år, har en son på 4år, en sambo som jobbar jämt och en bebis i magen-
jag bor i en medelstor stad och är utbildad inom ekonomi och handelsrätt, jobbar som ekonom på ett industriföretag men kommer vara mammaledig till våren- och minst 1år framåt...

Jag har på senare tid intresserat mig för ekologi, ekologiskt tänkande, ekologisk mat och ekologiska kläder- jag är absolut ingen expert men hoppas genom den här bloggen kunna få fler intresserade av detta (livs)viktiga ämne samt lära mej mer!

Bloggen kommer även handla om mitt liv som småbarnmamma, gravid, min jakt på "vad jag ska bli när jag blir stor" och allt annat som hör vardagen till!

Välkomna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0